Faye tar en liten bloggpaus…..

Jag tar en liten bloggpaus nu. Är lite mycket tankar i huvudet plus att jag känner mig helt ur balans. Vet lite varför, men inte helt. Men jag kommer fortfarande kika runt på bloggen varje dag och smygläsa hos er! 😉 Jag är bara inte alls på blogghumör nu, och har lite svårt att engagera mig överhuvudtaget.

Kommer svara på kommentarer och kommentera när jag orkar förstås! Och så når ju flera av er mig via sms också (då jag pga min sociala fobi har perioder då jag har svårt att prata i felefonen, och nu är defenitivt en sådan) när jag är vaken. Ska försöka komma ihåg och kolla min Snack också (ja internet har bestämt sig för att fungera nu tack och lov) och försöka orka svara där om någon av er som inte har mitt nummer mailar.

Är det förresten någon mer än jag som VERKLIGEN vill skjuta ner den förbaskade månen?! Är fullständigt övertygad om att den är en av sakerna som gör att jag är i helt obalans.

Ta hand om er allihopa!! Varma kramar från Draken Faye.

19 tankar om “Faye tar en liten bloggpaus…..

  1. Godmorgon fina Faye! Önskar av hela mitt hjärta att du får en fin fredag!*goa fredagskramar ♥*

  2. Har du också gått på det där om månen? Det är faktiskt bara nys. Annars hade vi sådana här katastrofår vart 19:e år! Ursäkta en upplysning!Kram!/Skvitt

    • Gått på? Jag blir helfnoskig varje gång det är fullmåne, och det är ett faktum. Så har det varit i hela mitt liv och jag är inte ensam om det. Och faktum ÄR att det är betydligt värre just nu. Jag har inte sagt nånting om om jordbävningar eller tsunamis, bara om hur JAG reagerar. Och hur jag reagerade för 19 år sedan minns jag inte, men jag vet hur jag reagerar nu, och är inne på fjärde dygnet utan knappt någon sömn alls. Jag sover ALLTID skitdåligt vid fullmåne men nu är det helt enkelt bara löjligt..Så det är inget jag inte vet redan om. Att det är ”nys” alltså. Men vad man än säger är det väldigt många som blir väldigt oroliga i kroppen vid fullmåne, och jag har alltid tillhört en av dom..Så nys eller inte, förklara det för min kropp så jag kan sova så blir jag väldigt glad..Kram kram!

  3. Jag vill att du ska vara här jämt=(… min nattvandrande drake!. Tänk om det ringde i min telefon nu, skulle sååå gärna vilja prata ut om min glädje över sonen!…Men jag får sitta och kommentera lite!pöss o varmaste kramizarna!!!!

  4. Försökte skjuta ner månen åt dig, men kunde inte kasta tillräckligt långt. Sorry. Hoppas det blir bättre snart.Kram

  5. Skickar lite styrkekramar och motar bort månen och strör sömnpulver i Fayes ögon…*gosiga kramar*

  6. Månen gör mig så tossig att jag bara har sovit 6 timmar på tre dygn, så ledsen om jag inte är så aktiv. Min hjärna är lätt ur funktion för tillfället.. Är hopplös på att fokusera på nånting.Kramar på er alla!

  7. 😦 (Pausa inte för länge vill jag ju säga, men jag ska såklart inte vara ego här…)Pausa precis så länge som du själv vill. Saknar dig redan. Men vi hörs väl av!Kramar

  8. Jag läste i en tidning för ungefär en månad sedan att månen är närmare jorden än på lågliga tider och att de gånger detta händer så inträffar naturkatastrofer. Det gick någon vecka och sedan kom jordbävningen i Japan, allt verkade stämma med tidningsartikeln.Så om Moder Jord påverkas så är det väl möjligt att vi människor också känner av den ovanligt närgångna månen på något sätt.?! Du kan vara helt rätt ute faktiskt!Att det är väldiga krafter ser man inte minst på ebb och flodvariationerna. Fast skjuta på månen…hmm…det blir ett jäkla långskott det!Ha det bäst…N.L

    • Ja missförstå mig inte! Jag fullkomligt älskar fullånen och tycker också den är något av det vackraste som finns! Men samtidigt stör den min sömn och kan få mig helt ur balans. Särskilt nu.Tack. Du också! 🙂

  9. Åh älskade sis. Ta nu väl hand om dig så messar jag, du svarar så klart då du orkar.Månen? Trodde det stod måsen….tala om att läsa fel.Kramar

    • Oroa dig inte gumman, jag klarar mig.Vilar så mycket det går och försöker få tiden att gå, men det är segt.. Är så löjligt trött och har ingen koncentration.Måsen? Du är då tokig du! 😉 Nej månen förstås. Fullmåne såhär nära jorden får mig tydligen att slå knut på mig själv. Skulle vilja se den mås som kan göra det.. ;)Många kramar! Love you sis!!!

  10. Man behöver en social paus då och då när man mår som du gör. Vet precis hur det där med telefon är!!! Jag är likadan…Hoppas du snart mår bättre!!!!Många kramar

    • Jo man gör ju det. Tyvärr.. Det idiodiska är att jag ju inte alltid jar varit såhär. Min sociala fobi har utvecklats med åren. När jag var i tonåren och som barn var jag hur social som helst och är egentligen fortfarande. Jag tycker om nya människor, fester och allt sånt. Förut kunde jag spendera timmar i telefonen! Och när jag väl klarar av att prata numera så pratar jag gärna väldigt länge. Bara jag väl kommer dit.. Men något har gått på tok i skallen. Och vet inte riktigt vad..Tack! Ta hand om dig du också!Ännu flera kramar tillbaka! 🙂

    • Tack gulliga fina du! Och ta hand om dig själv också! Sluta åk till sjukhuset nu, du skrämmer ju slag på oss på bloggen. Nu får du allt hålla dig fullt frisk! :)*massa massa goa kramar tillbaka* ♥

Lämna en kommentar